HÜGIEEN KUI TEENINDUSE KVALITEEDIMÄRK

Juhul, kui soovid teada: 

  • hügieenist kui võtmekomponendist salongis teenuse pakkumisel;
  • mis seos on klientide positiivse kliendikogemuse ja tervise säilitamise vahel;
  • kuidas tagada oma salongi hea maine ja klientide usaldus
  • mis on koristamise eesmärk ja mida teha selleks, et salong püsiks pidevalt puhtana;
  • mis on hügieeniplaan ja kuidas kasutada tooteid vastavalt hügieeniplaanile,

siis oled oodatud koolitusele, kus väikeses, kuni 5-liikmelises grupis räägime ilu- ja isikuteenuste osutamisel kasutatavate seadmete ja instrumentide dekontaminatsioonist. 
 
Eesmärk:

Õpetada mõistma hügieeni vajadust ja koristamise eesmärki. Hügieeni tähtsuse mõistmiseks analüüsitakse kui soest kliendi tervise säilitamise ja positiivse kliendikogemuse vahel. Õpetada märkama mustust, määrama mustuse liike ja puhastusmeetodeid. Koolituse tulemusena loob iluteenindaja salongile maine, mis tagab klientide usalduse. 

Koolituse tulemusel:
Õpilane teab, mis on hügieeni mõiste ja millised on tervisekaitsenõuded. Lisaks töövahendite desinfitseerimisvajadusele teab, et hügieenis mängib olulist rolli kogu salongi puhtus. Oskab arvestada salongi sisekujunduses nõuetele vastavate praktiliste lahendustega, teab mustuse liike, puhastusmeetodeid ja aseptilisi puhastusvõtteid. Pärast koolituse läbimist teab, kuidas hügieen mõjutab salongi mainet.

Kuidas:
Registreeri ennast koolituskalendris pakutud kuupäevadel koolitusele. Koolituse saad mugavalt soetada ka e-poest, pakume selleks erinevaid makselahendusi. Juhul, kui sobivat kuupäeva ei leia, siis oleme paindlikud ka lisakuupäevade leidmisel.
Koolitus 5 AK tundi. 

Õppekava: 

Hügieen kui teeninduse kvaliteedimärk (5 ak)

Angela 
5189243
angela@cleanella.ee