Tingimused - Cleanella

Tingimused - Cleanella

Tingimused - Cleanella

Tingimused - Cleanella

Tingimused - Cleanella
Tingimused - Cleanella

Tingimused

1. Ostutingimuste kehtivus

Ostu sooritamisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute Ostutingimustega ja Privaatsuspoliitikaga. Tingimused kehtivad kasutajate (edaspidi Ostja) ja veebipoe Cleanella omaniku Cleanella OÜ (registrikood: 14656052), asukohaga www.cleanella.ee (edaspidi Veebipood) vahel.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebipoes tingimuste all.

2. Hinnainfo

Kõik Veebipoes märgitud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

Veebipoes märgitud kauba hinnale võib lisanduda täiendavaid tasusid, sealhulgas transpordikulu või haldustasu, vastavalt Ostutingimustes sätestatule. Lisanduvate tasude suurus sõltub Kliendi ostukorvi väärtusest ja Kliendi poolt valitud tarneviisist. Ostetud toodete hinnale lisandavad kulud arvutatakse ja märgitakse Teie ostukorvis tellimuse vormistamisel.

Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.

3. Tellimuse vormistamine

Valige sobivad tooted. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile "Vormista tellimus".

Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis ning vajutage lingile "Kinnita tellimus". 

Pärast tellimuse kinnitamist, saate tasuda mugavalt ESTO Pay kaudu eurodes (võimalused: SEB, Swed, LHV, Coop Pank, Revolut, Citadele). Vastavad juhised kuvatakse ekraanile, mis pangad ja millises summas makse sooritada. Tellimus, koos makseinfoga saadetakse ka teie e-postile.

Koostöös ESTOga saame pakkuda nüüd oma klientidele laiemaid maksevõimalusi:

  • ESTO Järelmaks (ostusumma alates 50 EUR) - 2021. aasta lõpuni on fikseeritud järelmaksu tingimused - 0€ lepingutasu ja 11.9% fikseeritud aastane intress.
  • ESTO 3 (ostusumma alates 50 EUR) - ESTO 3 makseviis - 3-osaline makseviis, 3 kuu jooksul, ilma ühegi lisatasuta kliendile!
  • ESTO "Osta kohe - maksa hiljem" (ostusumma alates 35 EUR) - 30 päeva jooksul, ilma ühegi lisatasuta kliendile!

Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka "tulen kaubale ise järele" tarnevaliku puhul. Ise järele tulles palume kindlasti ette helistada e-poe kontaktnumbril.

4. Müügilepingu jõustumine

Müügileping jõustub peale tellimuse kinnitamist.

Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Ostjale üle ostetud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

5. Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartneritele (Itella, Omniva). Kauba väljastamine laos olevale kaubale toimub tavapäraselt 1-3 tööpäeva jooksul. Kui kaupa ei ole laos ja tuleb tellida, siis on keskmine tarneaeg 2-4 nädalat. 

Veebipoes näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb Ostjal esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Ebatäpsete tarneandmete esitamisel või kaubale pakiautomaati mitte järgi minemisel tasub täiendava tarnekulu Ostja.

Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise hilinemise eest logistikapartneri viivituse tõttu või vääramatutest asjaoludest (looduskatastroof, sõjaolukord) tingitud viivituste tõttu.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba ootamatu lõppemisega, siis teavitab Veebipood sellest Ostjat ning tagastab Ostjale tasutud raha (sh kauba üleandmise kulud) viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

6. Kauba tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvormi leiate siit - Kauba tagastus.

Mittedefektne tagastatav kaup peab olema rikkumata ja tehniliselt korras. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui Ostja on kauba kaubanduslikku seisukorda märgatavalt kahjustanud ja kauba müügiväärtus on seetõttu vähenenud.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ja eritellimusena. Tagastada ei ole võimalik kui see käib vastu tervisekaitse või hügieenilistele nõudmistele, näiteks avatud pakendiga pesu ja kiiresti riknevat kaupa. 

Tagastamisega seotud postikulu tasub ostja.

7. Vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha (looduskatastroof, sõjaolukord jm).

8. Isikuandmete töötlemine

Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada need logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks.
Cleanella on isikuandmete vastutav töötleja, Cleanella edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Ostjal on õigus valida, kas soovib oma Veebipoodi jäetud kontaktandmetele saada e-poe uudiskirja ja muud infot.

Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

Ostjal on õigus nõuda oma isikuandmete ja konto kustutamist e-poe keskkonnast.

9. Garantii ja pretensioonide esitamise kord

Tootele kehtib tootjapoolne garantii juhul kui see on märgitud toote kirjeldusse või tootega kaasas olevatesse dokumentidesse. Garantii kehtib vastavalt tootjapoolsetele garantiitingimustele, mis võivad erinevate tootjate puhul olla erinevad. Garantii puudumine ei välista Ostja pretensioonide esitamise õigust.

Ostjal säilib pretensiooni esitamise õigus 2 aastat peale kauba ostmist.

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, esitades kauba müügiarve, lepingu või mõne muu ostu tõendava dokumendi.

Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt ühendust võtta Veebipoega ja lõpetada kauba kasutamine.

Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Ostja omavahel kokku.

Veebipood ei vastuta Ostja süül tootele tekitatud puuduste eest, mis on tekkinud toote mitte eesmärgipärase kasutamise või selle teadliku rikkumise tulemusena. 

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste kohta peab olema esitatud hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

Kõik esitatud pretensioonid vaadatakse läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@cleanella.ee või helistada telefonil: 5189243.

Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin [1]. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole [2].

Cleanella @ 2021 | Veebiturvalisuse tagab: veebikaitse.ee | Ostuturvalisuse tagab: ostugarantii.eeWebShopper